|
|
Kindergarten-Grade 2
Continuous learning in the Kindergarten levels supports children in learning through play. Learning offers authentic opportunities to focus on key developmental abilities. Learning engagements emphasize interaction and creativity. These activities involve minimal technology or specialized materials. Students are involved in a balance of activities to holistically support their growth and development. Students will be able to access Continuous Learning from their teachers using ClassDojo, Seesaw and Zoom. It is important that parents engage in their childrens’ learning at this age, and actively work with teachers to support activities. |
ចាប់ពីមត្តេយ្យសិក្សា ដល់ថ្នាក់ទី ២
ការសិក្សាជាបន្តបន្ទាប់នៅកម្រិតមត្តេយ្យគាំទ្រកុមារក្នុងការរៀនសូត្រតាមរយៈការលេង។ ការសិក្សាផ្តល់នូវឱកាសពិតប្រាកដ ដើម្បីផ្តោតលើសមត្ថភាពអភិវឌ្ឍន៍សំខាន់ៗ។ ការចូលរួមរៀន សង្កត់ធ្ងន់លើអន្តរកម្មសិក្សា និងភាពច្នៃប្រឌិត។ សកម្មភាពសិក្សាទាំងនេះពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រើប្រាស់ បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌តិចតួច ឬសម្ភារៈឧបទេសជំនាញ។ សិស្សានុសិស្សត្រូវបានចូលរួមនៅក្នុងតុល្យភាព នៃសកម្មភាពសិក្សាដើម្បីគាំទ្រដល់ការលូតលាស់ និងការអភិវឌ្ឍរបស់ពួកគេ។ សិស្សគ្រប់រូបនឹងអាច ទទួលបាននូវការបន្តការសិក្សាពីគ្រូរបស់ពួកគេដោយប្រើកម្មវិធី Class Dojo កម្មវិធី Seesaw និងកម្មវិធី Zoom។ វាជាការសំខាន់ណាស់ដែលឪពុកម្តាយត្រូវចូលរួមក្នុងដំណើរការរៀនសូត្ររបស់កូនៗ នៅអាយុនេះ ហើយធ្វើការយ៉ាងសកម្មជាមួយគ្រូដើម្បីគាំទ្រសកម្មភាពសិក្សារបស់កូន។ |
Approved Online Learning Platforms:
Class Dojo (grades K3-G2): Allows for assigning lessons, examples of activities, links to websites Seesaw (grades K3-G2): Allows for sharing of work, demonstrating activities |
វេទិកាថ្នាក់រៀនតាមអ៊ីនធឺណិតដែលបានអនុម័ត៖
ការប្រើប្រាស់កម្មវិធី Class Dojo (មត្តេយ្យកម្រិតK3 ដល់ថ្នាក់ទី២) សម្រាប់ដាក់មេរៀន ឱ្យសិស្ស គំរូសកម្មភាពរៀន និងតំណភ្ជាប់ទៅកាន់គេហទំព័រផ្សេងៗជាដើម ការប្រើប្រាស់កម្មវិធី Seesaw (មត្តេយ្យកម្រិតK3 ដល់ថ្នាក់ទី២) ដើម្បីចែករំលែកមេរៀន និងសកម្មភាពសិក្សារបស់សិស្ស |
Learn how to access ClassDojo
របៀបចូលទៅកាន់កម្មវិធី ClassDojo ការណែនាំកម្មវិធី DOJO
Check out more videos of KES Students Online Learning
Approved Online Learning Tools:
សម្រាប់ថ្នាក់ទី៣ ដល់ថ្នាក់ទី៥ មានដូចខាងក្រោម៖
K-G2
Starfall (ELA and Math)
Teach Your Monster to Read
Kids A-Z
Kids Atlas (Social Studies)
Epic online books
BrainPop Jr - All subjects esp. Science
Simple Line Drawing - Art App
C O D E - for ICT
សម្រាប់ថ្នាក់ទី៣ ដល់ថ្នាក់ទី៥ មានដូចខាងក្រោម៖
K-G2
Starfall (ELA and Math)
Teach Your Monster to Read
Kids A-Z
Kids Atlas (Social Studies)
Epic online books
BrainPop Jr - All subjects esp. Science
Simple Line Drawing - Art App
C O D E - for ICT
Sample Teacher Timetable (K-G2)
Teachers will follow the same class schedule which is based on one subject per day, the co -curricular schedule will stay the same. KG to G2 0730-0800 Upload welcome message and pre recorded lesson and activities for the subject that day onto Class Dojo 0800-0830 Parent communication re learning, answering questions, supporting activities 0830-0930 Small group sessions (15 - 20 mins sessions) to include TA led groups. (Zoom) 0930-1000 Break 1000-1100 Provide feedback on student work submitted (Dojo) 1100-1200 Lunch 1200-1230 Planning zoom sessions 1230-1300 Lesson planning,prep and feedback on student work 1300-1500 Level Planning meeting when arranged by Sub Co’s ( Google Meets) .Record any teaching videos for uploading. 1500-1545 Small group sessions ( 15 mins sessions) to include TA led groups. ( Zoom ):FTI Students Only G1 and G2 1400-1500: Teacher joins planning meeting (Google Meets) with grade level teachers to plan new lessons. 1500-1615: Teacher writes and plans new learning activities, updates Google Classroom. Professional development provided by Cco where necessary. *ICT, Music, Art, PE, Swimming teachers Upload welcome message and pre recorded lesson and activities for the subject that day onto Class Dojo |
ទម្រង់កាលវិភាគគ្រូ
សម្រាប់កម្រិតមត្តេយ្យសិក្សា ដល់ថ្នាក់ទី២ លោកគ្រូ/អ្នកគ្រូនឹងបន្តការបង្រៀនតាមកាលវិភាគក្នុងមួយមុខវិជ្ជាមួយថ្ងៃ។ តារាងកាលវិភាគកម្មវិធីសិក្សារួមនឹងនៅដដែល។ ០៧:៣០-០៨:០០ បញ្ចូលសារស្វាគមន៍ និង សកម្មភាពបង្រៀននិងមេរៀនដែលបានថតទុកមុន ដាក់ក្នុងកម្មវិធីClass Dojo ០៨:០០-០៨:៣០ ការប្រាស្រ័យទាក់ទងមាតាបិតា អាណាព្យាបាលសិស្សពាក់ព័ន្ធនឹងការរៀន ការឆ្លើយសំណួរ និងការគាំទ្រសកម្មភាពសិក្សា ០៨:៣០-០៩:៣០ វគ្គរៀបចំក្រុមតូចៗ (១៥-២០ នាទី) ដើម្បីបញ្ចូលជំនួយការបង្រៀនដឹកនាំក្រុមតាមរយៈការប្រើប្រាស់កម្មវិធី Zoom ០៩:៣០-១០:០០ សម្រាក ១០:០០-១១:០០ ផ្តល់មតិយោបល់លើកិច្ចការរបស់សិស្សដែលបានប្រគល់ជូនតាមរយៈកម្មវិធី Class Dojo ១១:០០-១២:០០ អាហារថ្ងៃត្រង់ ១២:០០-១២:៣០ រៀបចំជំនួបទល់មុខគ្នាតាមរយៈការប្រើប្រាស់កម្មវិធី Zoom ១២:៣០-១៣:០០ រៀបចំកិច្ចតែងការបង្រៀន និងការផ្ដល់មតិយោបល់លើការងាររបស់សិស្ស ១៣:០០-១៥:០០ រៀបចំជំនួបទល់មុខគ្នាតាមរយៈការប្រើប្រាស់កម្មវិធី (Google Meets) ដោយប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស ។ រៀបចំថតវីដេអូបង្រៀនសម្រាប់បញ្ចូលក្នុងកម្មវិធី Class Dojo។ ១៥:០០-១៥:៤៥ វគ្គរៀបចំក្រុមតូចៗ (១៥នាទី) ដើម្បីបញ្ចូលជំនួយការបង្រៀនដឹកនាំក្រុមតាមរយៈការប្រើប្រាស់កម្មវិធី Zoom។ សម្រាប់តែសិស្សសិក្សាថ្នាក់អន្តរជាតិពេញម៉ោងតែប៉ុណ្ណោះ។ សម្រាប់បឋមសិក្សាថ្នាក់ទី១ និងថ្នក់ទី២ ១៤:០០-១៥:០០: លោកគ្រូ/អ្នកគ្រូចូលរួមប្រជុំរៀបចំផែនការ (Google Meets) ជាមួយគ្រូតាមកម្រិតថ្នាក់ដើម្បីរៀបចំផែនការបង្រៀនថ្មីៗ ១៥:០០-១៦:១៥៖ គ្រូបង្រៀនផលិតមេរៀន និងរៀបចំផែនការសកម្មភាពរៀនថ្មីៗ ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព Google Classroom។ កម្មវិធីអភិវឌ្ឍវិជ្ជាជីវៈគ្រូបង្រៀន(PD)នឹងត្រូវបានបណ្ដុះបណ្ដាលជូនដោយអ្នកសម្របសម្រួលកម្មវិធីសិក្សានៅពេលចាំបាច់។ * គ្រូបង្រៀនមុខវិជ្ជាបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាននិងសារគមនាគមន៍ សិល្បៈ អប់រំកាយ និងគ្រូបង្រៀនហែលទឹក ត្រូវបញ្ចូលសារស្វាគមន៍ សកម្មភាពនិងមេរៀនដែលបានថតទុក សម្រាប់បង្រៀនលើកម្មវិធី Google Classroom។ |